Saturday, June 28, 2008

NURSERY PEARL FARM

salam sahabat2 sekalian.kali ni saya nak perkenalkan nursery bunga PEARL FARM. yg beralamat di kampung saya felda lurah bilut.mane plak dtng idea juak bunge ni?? ni lah solution yng mak ngn abah wat.kami mngeluarkan baja organik dr tinja kambing,waktu semester break dulu saya pi lah setiap nursery kat bentong ni promosi baja kami.tp sambutan tak menggalakan.jd kami pikir baik kami kuar sket modal wat nursery kecilan sebagai medium tempat kami memasarkan produk pearl itu sendiri.tambahan plak mak ahli koperasi pasar tani FAMA,setiap isnin pagi kami akan menjual bunga,baja organik dan tanah bakar di pasar tani ni.ingat datanglah kalo pree2 yer.setiap pagi isnin disebelah pasar besar Bentong.


ni la pic2 nursery kami, kecil sahaja.insyaallah ada rezeki besarkan agi.jemputlah datang.nak beli bunga kontek saya k. atopun emak saya 017-2496486

bawah ni bunga apa ntah lper lak nak tnyer mak n abah saya,cantik kan?pakai baja orgnik PEARL la ni.hehe promosi nampak..........



No comments: