Thursday, April 16, 2009

KAMBING BOER WETHER DAN FERAL

dengan bantuan sahabat dari rakan ternak,merangkap sifu kami.kami dengan bangga nya mengumumkan kepada semua penternak di daerah bentong,raub dan kawasan sejajahan denganya kami kini membekalkan boer wether dan feral untuk sembelihan.harga seperti di bawah:

boer wether = rm 520 (minima sepuluh ekor)
(berat-40-50 kg)

feral = rm 470 (minima sepuluh ekor)
(30-40kg)

penghantaran terus ke kandang anda.hanya sekitar bentong,bilut sahaja


cara pembayaran:

pembayaran perlu dibuat sebelum penghantaran.

jika nak buat tempahan awal.

anda perlu percaya kerana network kami terdiri daripada mereka2 yang ikhlas dab bersemangat jitu dalam pembangunkan penternakan negara......

so ape anda tunggu lagi..wat lah tempahan sekarang...........zasssssssssssssss


kol amirul-017-9041864

2 comments:

Anonymous said...

mekasih visit blog aku, weh memang aku tengah carik gak kambing tuk wat aqiqah anak aku... nanti aku contact ko k, dekat je bentung ngan bilut tu..
ayah mentua aku ramai kenal orang bilut, kalu ko tanya mak ayah ko, mesti dia kenak kot hj buyong aka pak buyong
dulu bekas drebar felda

dwen_psf said...

aku comment anymous tu